Звіт про результати випробувань свинцевих стартерних акумуляторних батарей «EFB TRUCK» для вантажного транспорту, зібраних у корпусах типу «A», «B», «C».
За результатами проведених випробувань акумуляторних батарей «EFB TRUCK», а також порівняння цих даних з результатами випробувань серійно вироблених акумуляторних батарей класу «Premium» встановлено:
- При використанні стандартної схеми збирання акумуляторних батарей, батареї класу «EFB TRUCK» з певним запасом забезпечують заявлені значення ємності 20-годинного розряду з першого циклу, тоді як серійні батареї — лише з другого.
- Зразки акумуляторних батарей класу «EFB TRUCK» у процесі циклювання незначно (1-1,5%) перевищують серійно вироблені батареї з аналогічною схемою збірки за величиною ємності 20-годинного розряду та резервної ємності.
- При оцінці стартерних характеристик акумуляторних батарей за допомогою експрес-аналізатора KONNWEI KW-600 стандартні батареї мали дещо кращі показники за величиною сили струму стартерного розряду. При визначенні стартерних характеристик батарей за допомогою стаціонарного лабораторного обладнання стартерні характеристики батарей класу «EFB TRUCK» та стандартних батарей були співставними.
- За показником прийому заряду батареї класу «EFB TRUCK» демонструють результати, які значно (≈40%) перевищують показники стандартних батарей.
- За показником витрати води при перезаряді, що оцінювався за методиками двох міжнародних стандартів, при випробуванні батарей за методикою стандарту IEC 60095-1:2018 зразки батарей відповідають рівню витрати води «низький». При цьому не спостерігалося значних відмінностей абсолютних значень показника між батареями стандартної конструкції та батареями класу «EFB TRUCK», а також між батареями з пробками стандартної конструкції та пробками зі вбудованим вогнегасником. Зразки батарей, які випробовувалися за методикою стандарту EN 50342-1:2015, відповідали лише вимозі рівня W2. Цей факт може бути зумовлений чистотою сировини (особливо сірчаної кислоти), яку використано для виробництва акумуляторних батарей.
- За показником циклічної довговічності батареї класу «EFB TRUCK» мають кращі характеристики порівняно з батареями стандартної конструкції як за кількістю циклів при глибині розряду 50 %, із значним запасом (від 20 до 30 %) забезпечуючи вимоги стандарту IEC, так і за енергією, що віддається в процесі розряду.
- За показником стійкості до вібраційного навантаження батареї класу «EFB TRUCK» забезпечують вимоги стандарту IEC 60095-1:2018 на рівні V2 із значним запасом, а за характеристикою стартерного розряду після припинення впливу навантаження незначно (6 %) перевищують характеристики батарей класу «Premium» стандартної конструкції.